söndag 14 februari 2010

JAG MÅ HON LEVA!!!!

Inte frukost på sängen men väl ett ljus i gröten


Idag fyller världens goaste busunge Zelda ETT år!!! Tänk vad tiden går fort!! kan inte fatta att det är ett år sedan jag kämpade för att få ut henne. Usch jag.. hemska tanke... men allt kämpande gav ju fint resultat!! Ett år!! Shit!! Fattar inte att jag varit hemma från jobbet i ett år... Vad har vi gjort med all den tiden??!! Nu är det iaf 2 veckor kvar tills jag ska börja jobba!!!!

Idag var det släktkalas för Zelda! Alla var där, farmor, farfar, faster, fabror å Sofie, mormor och BA, morfar å Eva, Sebbe, Liam å moster samt tant Susanne... :-D. Det bjöds på hemmalagad kladdkaka, (snäppet lika god som Duvanders) å kaffe. Mumsigt musmigt!! Zelda fick äta fruktsallad å keso. Hon äter inte kakor å godis eller annat sött ännu. Sen blev det paketöppning!!! Zelda var mest intresserad av papper å snöre ända tills hon öppnade morfars paket som innehöll en ratt med telefon och massa knappar som man kan trycka på... Sen satt hon där å tryckte å tryckte. Mycket vackert att lyssna på (not) för omgivningen! Kanske bra att Jocke snart ska ta över ledigheten...hihihi

Det blev ett lyckat kalas iaf, Zelda var dötrött när alla gick hem så hon somnade som en sten efter vällingen.. Susanne å Syrran stannade kvar ett tag å snackade. Alltid kul.

Nu har Jocke åkt till jobbet å jag ska ta å "joina" Zelda i drömmarnas land. (det var längesedan man använde "joina".. eller "hänka" eller andra konstiga ord man slängde sig med när man var yngre).

Sist men inte minst, Jecca har fått en underbar söt liten tjej Lia (i fredags 12/2). Ser hur gosig ut som helst på bilderna. JätteGrattis!!! Tänk så vuxna vi har blivit!! *Suck*

Go natt!!!
2010-02-17, har lagt bilderna i ett eget inlägg orkar inte redigera..hihii

1 kommentar:

  1. Visst är det lustigt hur vuxna vi är, haha. Man tror det inte själv!

    Tack så mkt gumman! Tanterna är välkomna precis när dom vill:)

    SvaraRadera