tisdag 2 mars 2010

05:45 pip..

Zelda leker med presenter från sina kompisar


..ringde min klocka i morse. FATTA hur tiidigt det är för en f.d. mammaledig med en dotter som sällan eller aldrig vaknar innan kl 7:30..


Konstigt nog var jag inte speciellt trött när jag vaknade utan snarare super pigg. (kan ha att göra med att Zelda vaknade kvart över 5 å väägrade somna om).
Idag blev det kollektivt till jobbet, funkade utmärkt t.o.m. SOLEN sken idag vilket gör en såå mycket gladare. Var sol å ljust när jag kom hem från jobbet oxo!!! Tror det börjar näma sig vår!

Iaf... andra dagen på jobbet blev mest att bekanta sig med datorn å alla programmen igen. Chefen var på chefsmöte så henne såg man inte på hela dagen. Träffade dock min gamla Simrishamnschef Johan eftersom han oxo var på chefsmöte. :-D

Imorgon blir det webutbildning e-tjänster å sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda..
Zelda kan stå helt själv nu... iaf en liten stund. Hon blir skitglad å skrattar å sen ramlar hon ner på rumpan. Hon är super söt när hon håller på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar