torsdag 4 mars 2010

Chocka kroppen!!


Idag har jag chockat min lite lagom lönnfeta sladdriga kropp som har varit träningsbefriad sedan våren 2006 med ett skivstång/spinningpass på Friskis å Svettis. Det var en rejäl kickstart som hette duga.. Men sååå jäääääkla skönt efteråt. :-D
Anledning undrar ni kanske??!! Skatteverket har sitt "eget" skivstång/spinningpass på torsdagar så det var bara att hänga på å nyttja sin friskvårdstimme. Kommer å sooooova sååå gott i natt. Hoppas bara jag kan röra mig i morgon. Spinningcyklar är inte vänliga mot kroppen.. (framförallt rumpan å sittbenen.)
Har oxo fått mina första riktiga arbetsuppgifter idag!!! Tjohoo så nu ska man jobba lite.. var jätteglad får väl se hur länge det varar... hahah
Fredag i morgon... suuuuuperskönt!!!!!!! Saknar min lilla Zelda !!!
Go natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar